.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح رحمت در فریدونکنار آغاز شد

شمال نيوز: همزمان با سراسر کشور اجرای طرح رحمت در ماه مبارک رجب در شهرستان فریدونکنار آغاز شد.

   به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران، روح الله ناصحی با بیان این مطلب اظهار داشت: در طرح رحمت کالاهای اساسی با 15 تا 20 درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

   وی تصریح کرد: اجرای طرح رحمت به منظور تنظیم قیمت بازار و کنترل بر عملکرد واحدهای صنفی و توزیع سبد حمایتی دولت می باشد.

   سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت شهررستان فریدونکنار به کالاهای اساسی شامل این طرح اشاره کرد و گفت: کالاهای اساسی همچون برنج،روغن،قند و شکر،ماکارونی،مواد پروتئینی و شوینده ها با هماهنگی واحدهای صنفی و مراکز پخش زیر قیمت مصوب در سطح شهرستان توزیع می گردد.

   ناصحی افزود: در اجرای این طرح مجمع امور صنفی و تعدادی از اتحادیه های خواربار،لبنیات و قصابی های فریدونکنار اقدام به ارائه تخفیف ویژه و توزیع کالای اساسی در شهرستان می پردازند.

   وی نرخ شکر دولتی در راستای طرح رحمت را 15 هزار و 500 ریال عنوان کرد.

   وی با اشاره به اینکه کالای مذکور به صورت مستقیم و غیرمستقیم تأثیر مهمی در سبد خرید خانوارها دارد، متذکر شد: نظارت‌ها و کنترل بر این بخش به صورت بررسی ستادی و عملیاتی در راستای جذب و توزیع کالای اساسی در شهرستان فریدونکنارانجام می‌شود.

   ناصحی اجرای بازرسی‌های ویژه ماه مبارک رجب از بازارهای فریدونکنار را اولویت اصلی برنامه کاری اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار برشمرد و گفت. : نظارت و بازرسی از بازار با همکاری تیم‌های بازرسی متشکل از کارشناسان و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان انجام می‌شود.

   به گفته وی، بازرسی‌های مذکور در قالب گشت‌های مشترک از فروشگاه‌ها و مراکز تأمین و توزیع کالای مصرفی خانوارها در فریدونکنار اجرا می‌شود.

    سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکناراز شهروندان این شهرستان خواست تا هرگونه شکایت، پیشنهاد و یا گزارش از واحدهای صنفی را با سامانه 124 این اداره درمیان بگذارند. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.253 seconds.